perkara-perkara yng mungkin korg ta tahu tntang munie

assalamualaikum :)
sehat ? da mkn ? da mnum ? da mndy ? da beli brg skula ?
mepek =='
okey2 , aku teruskan je entry aku tntang title di atas tuh keyh ??

perkara2 yg 'mungkin' korg ta tahu tntng aku :
  • aku seorang yg sgt pemalu , pemalas serta panas baran -..-
  • aku malas na kemas bilik , and jln yg paling mudah , : " fyka , kau pegi kms blik tu!!"
  • suka bgun lambat ! haha ,
  • ta suke air tebu , cm na muntah je , uweks :P
  • bile fon berbunyi tande msg msuk , aku msti ckp cam nie : " ape lagi la yang dorg nie nak , asek kacau aku je " *padahal , aku yg msg dorg dulu .. HAHA , -..-
  • aku seorang anak dara yg ta reti memasak , so , aku ta ley kawen laa .. yeke ??
  • suka tgk tv , cerita korea .. ntah bile la aku start suke tgk citer korea .. ??,
  • aku lebih suka org pgl aku munie dari munira .. aku pun ta tahu kenape ..
  • terlalu cepat syg and kesian kn org , even dy jahat mcm setan .. HAHA ,
  • aku suka marah adik aku , n kdg2 tanpa sebab .. kesian ken kat dorg , ish3 .. :'(
  • aku sebenanye , ta berape suke na bercinta nie .. serius .. tpi kdg2 teringin gak . HAHA , bodoh -..-
  • aku suke majalah YEZZ ! , yeah , suke3 ,
  • obses ngn FB , wlupun memboringkan ..
  • aku sgt sayang adik lelaki aku , HAMKA AMIRUL MU'IZ ! , yeah , seriusly babe :DD
  • seorang yg tinggi ! 163cm , tinggi tak ?? HAHA ,
  • takut pada lipas yang tecik tenonet tu , serius !!! busuk , ta suke !!
okey , itu saje kot .. sekian , salam :DD


No comments:

Post a Comment